Съобщебие след подмяна на телефона по гаранция

Това е мястото за обсъждане на всичко свързано с iPhone, което не може да бъде причислено към по-тясно специализираните подфоруми - информация, новини, аксесоари, въпроси, спорове и всичко друго, за което се сетите, свързано с мобилния апарат на Apple.
stax
Мнения: 28
Регистриран на: 30 Ное 2011, 21:39

Съобщебие след подмяна на телефона по гаранция

Мнение от stax »

Здравейте,

След смяна на гаранционна SE бройка ми излиза следното съобщение:

http://snimki.be/view.php?id=118933

Добавен си е icloud всичко си е както трябва. Не за първи път правя замяна и подобно съощение никога не съм виждал. Този секюрити код от къде мога да го активирам за да го въведа? През web интерфейса всичко също изглежда наред и телефона си е добавен като основен в акаунта ми. Ще съм благодарен ако някой ми даде решение, че съобщението излиза от време на време и искам да разбера какво точно искат Apple да направя?
Аватар
centur
Мнения: 352
Регистриран на: 05 Окт 2016, 16:20

Re: Съобщебие след подмяна на телефона по гаранция

Мнение от centur »

Влез в online версията на iCloud през някой браузър.
Apple iPhone 12 Pro Max (128GB) Silver
Apple AirPods v2
Apple Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
stax
Мнения: 28
Регистриран на: 30 Ное 2011, 21:39

Re: Съобщебие след подмяна на телефона по гаранция

Мнение от stax »

Принципно two-factor authentication съм го спрял отдавна и проблема не беше в него, защото го активирах и тази забележка продължи да ми излиза. в крайна сметка след много ровичкане се оказа че има нещо объркано в записите на Keychain и ми излена предложение да ги изтрия. След като го направих проблема изчезна. Сега Keychain ми е отново на ON и всичко е нормално. Странна работа но поне всичко се оправи. Хубав ден и благодаря за помоща :-).
Публикувай отговор