Страница 1 от 1
Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 29 Окт 2015, 18:22
от any9
Здравейте!
Извинявам се предварително, ако има такава тема, но не можах да намеря, или ако раздела не е правилния.
Имам проблем с home бутона на iPhone 6s. Издава странен шум при натискане, щрака по различно, по шумно... От iPhone 4s съм минала през всички модели и не съм имала такъв проблем до сега, за това смело мога да кажа, че при натиск усещането и звука са различни. Отделно ако го докосна леко, без да го натискан се чува леко пукане/щракане/.
Някой има ли подобен проблем?
И искам да попитам мога ли директно да го занеса в Креатив Център, а не да минавам през Мтел от където е телефона? И изобщо някой ще ми обърне ли внимание за този проблем, при положение, че бутона функционира пълноценно?
Благодаря предварително на отзовалите се!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 30 Окт 2015, 10:40
от speeder
Спокойно, нямаш проблем! Всички са така.
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 31 Окт 2015, 00:41
от any9
Тоест излиза, че всички са дефектни, така ли? Едва ли това трябва да е нормално. И все пак някой може ли да ми отговори, телефон от Мтел мога ли да го занеса директно в Креатив център или трябва задължително да мина през Мтел?
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 31 Окт 2015, 02:06
от simba4
Моя е от Мтел 6s върнах го на втория ден за дефектен дисплей и го смениха за 10-на дена, но трябва да ги натискаш за да стане бързо!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 31 Окт 2015, 10:35
от gorgior
any9 написа:Тоест излиза, че всички са дефектни, така ли? Едва ли това трябва да е нормално. И все пак някой може ли да ми отговори, телефон от Мтел мога ли да го занеса директно в Креатив център или трябва задължително да мина през Мтел?
Можеш да го занесеш директно в Криейтив.
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 31 Окт 2015, 11:16
от Milenkov76
В Креатив ще му го приемат,но ще му отпадне двугодишната гаранция от Мтел!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 31 Окт 2015, 22:29
от gorgior
Сериозно?!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 14:04
от Milenkov76
Да mr.Перник ,след въпрос е нужно и подробно обяснение!!!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 20:57
от gorgior
Не mr. Многознайков, преди отговор е нужно просвещение. Ти от Мтел къде мислиш , че ги носят телефоните - в Купертино ли?
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 22:48
от Milenkov76
Mr. Перник говоря за прекратяване на 2 годишната законна гаранция от Мтел при директно гаранционно обслужване от Крейтив с което се прощаваш с 1 година гаранционно обслужване от Мтел,което си е от голямо значение за такива у-ва и с това трябва да е запознат човека.Никъде не съм споменавал къде ги носят Мтел,но явно с целенасоченото си отклонение от погрешното ти мнение се опитваш да оправдаеш проблемите си от социален аспект.Няма нужда да оплескваш повече темата,човека се нуждаеше от определена информация и вече я получи!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 22:52
от gorgior
Айде като се осведомиш по въпроса ела да говорим и не ръси повече простотии, моля те.
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 23:13
от Milenkov76
Ще си позволя още малко още малко спам по темата за което се извинявам,но за пореден път mr .Перник си позволява иронични,не засягащи темата коментари с което нарушава голяма част от правилата на форума.Искам да поясня,че не оспорвам компетентноста му към apple у-вата,но в случая съм УЖАСНО запознат с гаранционните условия и това което се опитвам да обясня е,че при гаранционно подменен апарат от Крейтив в случай,че дефектиралия е директно предоставен на тях, автоматично се прекратява 2 годишната гаранция от Мтел.Убеден съм,че и въпросният gorgi... също е на това мнение ,но поради някакви причини които са му ясни само на него си придава излишна арогантост спрямо други потребители.МОЛЯ ,АДМИНИТЕ ДА ВЗЕМАТ В ПРЕДВИД ПОСЛЕДНИТЕ НЕНУЖНИ КОМЕНТАРИ!!!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 23:19
от gorgior
Я го дай това някъде написано и законово потвърдено!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 23:36
от Milenkov76
Член 112-115 от ЗЗП ясно и категорично са изяснени обстоятелствата и в частност стоката от Мтел "Търговската гаранция се предоставя от Мобилтел ЕАД с адрес ул.Кукуш 1 и се предявява ЕДИНСТВЕНО пред него в търговските му обекти и/или фирмени сервизи"!Продължаваш да потъваш в "блатото"Ще помоля АДМИНИТЕ да изтрият ненужните коментари.Лека нощ!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 01 Ное 2015, 23:55
от kawabiker
Принципно има резон да е така , защото Криейтив заменят и те ти дават протокол за замяна а не Мтел, т.е. печата на Мтел го няма на протокола за замяна и по тази сила те не участват в тази замяна а оттам те нямат отговорност по обслужването на ус-вото повече . Не бях се замислил за тази им схема . По тази сила и теленор могат да завъртят тази схема реално ...
Хубаво е да получиме повече инфо по тези въпроси за да се знае занапред !
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 02 Ное 2015, 00:14
от Milenkov76
С Теленор няма да се получи защото апаратите са им официално операторски и в техния случай Крейтив ги приемат само от Теленор,но не и от клиент,а в случая с Мтел разликата е точно в този статус на апаратите.Точно това се опитвам да обясня,че гаранционните условия се нарушават поне по 2точки и Мтел със сигурност прекратяват гаранцията!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 02 Ное 2015, 10:06
от speeder
any9 написа:Тоест излиза, че всички са дефектни, така ли? Едва ли това трябва да е нормално. И все пак някой може ли да ми отговори, телефон от Мтел мога ли да го занеса директно в Креатив център или трябва задължително да мина през Мтел?
Не, не излиза, че всички са дефектни. Просто така работи сега бутона. И моят е така. Като усещане е много по-зле от 5С например, но пък няма проблем с работата.
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 02 Ное 2015, 10:28
от any9
Това, че е по-шумен ще го преживея. Но това, че като го докосна леко се чува това щракане или, че като го натисна усещането е все едно два пъти се натиска ме дразни много. При всички положения съм почти сигурна, че щом работи няма да ми обърнат внимание, така че на този етап няма да го нося никъде.
Но ми стана интересно за обслужването на гаранцията, като имам път до Мтел ще ги попитам как стоят нещата. Има логика ако се занесе направо в Креатив център, да ти отпадне гаранцията от Мтел
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 02 Ное 2015, 10:49
от gorgior
Ако това, което казва @Milenkov76 е истина, значи е поредната простотия на Мтел и е от не повече от две седмици. Бивш мой колега си купи от първите 6S от Мтел и след три дни ми се обади, че телефона не иска да се зарежда. Беше командировка във Варна човека и ме попита за съвет.Пратих го в Криейтив и от там му казали, че ще му заменят телефона до 10 дни и като опция имало да му го пратят вкъщи , офис на куриер или магазина на Мтел от където го е купил. Той беше избрал магазина защото е близко до офиса му. Значи Мтел имат някакви отношения с Криейтив все пак.
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 02 Ное 2015, 11:41
от Milenkov76
Мтел и Крейтив са обвързани дотолкова,колкото им позволява едногодишната международна гаранция,а след това Мтел изпълняват ЗЗП който ги задължава с 2 годишна гаранция,т.е. след изтичане на 1 година Мтел ги сервизират/подменят изцяло за своя сметка и затова повечето клиенти се оплакват от некоректно прекратяване на гаранцията след изтичане на първата година с измислени причини от сорта на"намокрен апарат","външни забележки ,които са повлияли на нормалната експлоатация на апарата "и тн.Тук вече жалбите и оплакванията към Мтел са основателни,тъй като от години използват почти безнаказано тези похвати!
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 02 Ное 2015, 11:48
от gorgior
Това е ясно. Въпроса е от кога са въвели практиката с отпадането на гаранцията, което си е пак педалска постъпка.
Re: Проблем с Home бутона на 6s?
Публикувано на: 02 Ное 2015, 11:59
от Milenkov76
Просто използват всякакви законови и не толкова законови стъпки за прекратяване на гаранцията,както каза педалските постъпки са им в политиката на всички оператори.От 17 години съм клиент на Мтел и не веднъж съм се възползвал от възможността да се жалвам и към отдел на Мтел и към КЗП и всички случаи са били в моя полза като са били свързани и с гаранционно обслужване,предлагани услуги и тн.,но винаги трябва да стане с скандали което е изнервящо!