Ако някой има подобен опит, съвет ще се радвам да споделите

На бе , може да си говориш у вас и със съучениците, тук обаче ще трябва да покажеш, че не ти липсват първите 7 !joe написа:Айде бе тука никой ли не знае, какво аджеба има под това копче и какво може да му стане, да се отлепи, да се отдели ... ?
А ти освен да пращаш хората в creative друго можеш ли да пишеш ???Apple iPhone написа:Здравейте, ако сте в първата година на гаранцията, понеже тя се явява международна в първите дванадесет месеца, та ако не са изминали, занесете го директно в http://creativecenter.bg/ /те са лицензиран сервиз на Ейпъл за България/, там най-добре ще го диагностицират и предполагам ще бъде заменен бутона гаранционно на 99%. Води се хардуерен дефект. Но все пак имайте едно на ум, че може и да не открият дефект, според техните критерии и вид тестове.
Ако сте във втората година на гаранцията, не е лошо да го занесете за гаранционно обслужване в оператора, но там вече ще е по-сложно, но не и невъзможно да бъде констатиран и отстранен евентуален проблем.
Тук във форума, само може да се гадае, какво би могло да му е. Съгласете се с мен.
Поздрави.
Всъщност приятелю, след като изчаках 24 часа и нямаше дори 1 буква написана като отговор се разтревожих. Първите седем години си ги имам, съжалявам, ако съм оставил друго впечатление. Иначе за отговора на колегата горе, пак е добро начало. Дори не знаех, че имам международна гаранция първата година. И понеже най-лесно е да се отиде в сервиз и да питаш и да ти кажат "остави го ей тука за 1 месец да го видим", реших първо да потърся професионално мнение тук. Всяка работа си иска майстор нали така... има хора, които с това си вадят хляба и реших, че може да получа смислен отговор от опита им. Нали за това е форум?kawabiker написа:На бе , може да си говориш у вас и със съучениците, тук обаче ще трябва да покажеш, че не ти липсват първите 7 !joe написа:Айде бе тука никой ли не знае, какво аджеба има под това копче и какво може да му стане, да се отлепи, да се отдели ... ?А ти освен да пращаш хората в creative друго можеш ли да пишеш ???Apple iPhone написа:Здравейте, ако сте в първата година на гаранцията, понеже тя се явява международна в първите дванадесет месеца, та ако не са изминали, занесете го директно в http://creativecenter.bg/ /те са лицензиран сервиз на Ейпъл за България/, там най-добре ще го диагностицират и предполагам ще бъде заменен бутона гаранционно на 99%. Води се хардуерен дефект. Но все пак имайте едно на ум, че може и да не открият дефект, според техните критерии и вид тестове.
Ако сте във втората година на гаранцията, не е лошо да го занесете за гаранционно обслужване в оператора, но там вече ще е по-сложно, но не и невъзможно да бъде констатиран и отстранен евентуален проблем.
Тук във форума, само може да се гадае, какво би могло да му е. Съгласете се с мен.
Поздрави.
Напълно съм съгласен с Вас, тук има много "разбирачи", от рода на гадатели и врачки, съжалявам ако не съм могъл да Ви помогна, но няма как да Ви кажа, какво му е на бутона, без да е пред мен телефона, и дори пред мен да е, аз не съм специалист. Хората от Ейпъл са предоставили една година международна гаранция, в България има сервиз на Ейпъл, който я покрива - няма значение къде ще занесете телефона през първата година, дали при оператор или в лицензирания сервиз /едно и също е, но е препоръчително директно в лицензирания/, телефона ще бъде обслужен гаранционно - нали в това е смисъла на гаранцията? Вече през втората година, понеже тя е операторска гаранция, се носи само и единствено при оператор ако се наложи и те се спасяват. Съжалявам, но явно не съм до там компетентен, ако има колеги тук, които могат да отремонтират телефона или да кажат, какво му е то нека да го направятjoe написа:Всъщност приятелю, след като изчаках 24 часа и нямаше дори 1 буква написана като отговор се разтревожих. Първите седем години си ги имам, съжалявам, ако съм оставил друго впечатление. Иначе за отговора на колегата горе, пак е добро начало. Дори не знаех, че имам международна гаранция първата година. И понеже най-лесно е да се отиде в сервиз и да питаш и да ти кажат "остави го ей тука за 1 месец да го видим", реших първо да потърся професионално мнение тук. Всяка работа си иска майстор нали така... има хора, които с това си вадят хляба и реших, че може да получа смислен отговор от опита им. Нали за това е форум?kawabiker написа:На бе , може да си говориш у вас и със съучениците, тук обаче ще трябва да покажеш, че не ти липсват първите 7 !joe написа:Айде бе тука никой ли не знае, какво аджеба има под това копче и какво може да му стане, да се отлепи, да се отдели ... ?А ти освен да пращаш хората в creative друго можеш ли да пишеш ???Apple iPhone написа:Здравейте, ако сте в първата година на гаранцията, понеже тя се явява международна в първите дванадесет месеца, та ако не са изминали, занесете го директно в http://creativecenter.bg/ /те са лицензиран сервиз на Ейпъл за България/, там най-добре ще го диагностицират и предполагам ще бъде заменен бутона гаранционно на 99%. Води се хардуерен дефект. Но все пак имайте едно на ум, че може и да не открият дефект, според техните критерии и вид тестове.
Ако сте във втората година на гаранцията, не е лошо да го занесете за гаранционно обслужване в оператора, но там вече ще е по-сложно, но не и невъзможно да бъде констатиран и отстранен евентуален проблем.
Тук във форума, само може да се гадае, какво би могло да му е. Съгласете се с мен.
Поздрави.
Е като е форум да не мислиш, че някой който може да изкара пари от теб или от други с някакъв проблем, ще ти го каже безплатно? Ще получиш съвет да го занесеш в определен сервиз, от който автора на това ще има някаква полза. Не говоря за Creative, те са си официален сервиз, а за гаражни сервизчета, които работят с най-долните китайски части и ги представят за оригинални. Ама тия сервизчета нямат никакъв шанс за достъп до оригинални части, не само за iPhone, а за каквато и да е друга марка. Така че при хардуерен проблем отиваш в официален сервиз. Тук никой няма да ти помогне...Всяка работа си иска майстор нали така... има хора, които с това си вадят хляба и реших, че може да получа смислен отговор от опита им. Нали за това е форум?
Браво, колега! Един мъдър човек. Значи имало и мислещи хора...Ivan_vylka написа:Е като е форум да не мислиш, че някой който може да изкара пари от теб или от други с някакъв проблем, ще ти го каже безплатно? Ще получиш съвет да го занесеш в определен сервиз, от който автора на това ще има някаква полза. Не говоря за Creative, те са си официален сервиз, а за гаражни сервизчета, които работят с най-долните китайски части и ги представят за оригинални. Ама тия сервизчета нямат никакъв шанс за достъп до оригинални части, не само за iPhone, а за каквато и да е друга марка. Така че при хардуерен проблем отиваш в официален сервиз. Тук никой няма да ти помогне...Всяка работа си иска майстор нали така... има хора, които с това си вадят хляба и реших, че може да получа смислен отговор от опита им. Нали за това е форум?
Ами именно тука бъркат повечето хора. Аз ще отида да дам пари на човек, дето ей тука ми изпише 20 реда с предположения и решения... поне ще знам, че разбира какво и що прави. Не говорим само за iPhone-и, а като цяло манталитета. Можеше телефона ми да не е в гаранация, тогава трябваше да ползвам именно някой такъв "малък" сервиз. Ама на... българина първо трябва парите да види, кяра и тогава нещо евентуално да направим. Не се прави така репутация,име ако щеш и бизнес, кога ще го разберат някой не знам. Поне колегата обясни за гаранцията и даде име на ауторизиран сервиз, пак е помощ. Иначе ми е ясно, че има и от другия вид българи тука, дето са и инженери през химици та чак до футболни треньори.Ivan_vylka написа:Е като е форум да не мислиш, че някой който може да изкара пари от теб или от други с някакъв проблем, ще ти го каже безплатно? Ще получиш съвет да го занесеш в определен сервиз, от който автора на това ще има някаква полза. Не говоря за Creative, те са си официален сервиз, а за гаражни сервизчета, които работят с най-долните китайски части и ги представят за оригинални. Ама тия сервизчета нямат никакъв шанс за достъп до оригинални части, не само за iPhone, а за каквато и да е друга марка. Така че при хардуерен проблем отиваш в официален сервиз. Тук никой няма да ти помогне...Всяка работа си иска майстор нали така... има хора, които с това си вадят хляба и реших, че може да получа смислен отговор от опита им. Нали за това е форум?
joe написа:Apple iPhone , благодаря ти. Пак е насока, телефона е на 3-4 месеца, така че мисля да отида да проверя. Обаче трябва да им го оставя нали?
Ами именно тука бъркат повечето хора. Аз ще отида да дам пари на човек, дето ей тука ми изпише 20 реда с предположения и решения... поне ще знам, че разбира какво и що прави. Не говорим само за iPhone-и, а като цяло манталитета. Можеше телефона ми да не е в гаранация, тогава трябваше да ползвам именно някой такъв "малък" сервиз. Ама на... българина първо трябва парите да види, кяра и тогава нещо евентуално да направим. Не се прави така репутация,име ако щеш и бизнес, кога ще го разберат някой не знам. Поне колегата обясни за гаранцията и даде име на ауторизиран сервиз, пак е помощ. Иначе ми е ясно, че има и от другия вид българи тука, дето са и инженери през химици та чак до футболни треньори.Ivan_vylka написа:Е като е форум да не мислиш, че някой който може да изкара пари от теб или от други с някакъв проблем, ще ти го каже безплатно? Ще получиш съвет да го занесеш в определен сервиз, от който автора на това ще има някаква полза. Не говоря за Creative, те са си официален сервиз, а за гаражни сервизчета, които работят с най-долните китайски части и ги представят за оригинални. Ама тия сервизчета нямат никакъв шанс за достъп до оригинални части, не само за iPhone, а за каквато и да е друга марка. Така че при хардуерен проблем отиваш в официален сервиз. Тук никой няма да ти помогне...Всяка работа си иска майстор нали така... има хора, които с това си вадят хляба и реших, че може да получа смислен отговор от опита им. Нали за това е форум?
Да, мисля на място. Ако разбират, а те сигурно разбират... веднага ще засекат дефект, ако има такъв. Трябва ли да нося някакви документи на телефона?Apple iPhone написа:
Наистина сте прав!
Що се отнася до телефона, използвал съм услугите им, за съжаление да, трябва да се остави /срока е 30 дни, но работят много по-бързо от този срок/, но има вероятност макар и малка, когато отидете лично да го занесете /ако имате такава възможност, разбира се/, ще може да се консултирате с техниците за евентуалния проблем и дали има смисъл да го оставяте.
Това е от мен! Весели празници и дано всичко да се оправи
Аз лично носих гаранцията, казаха ми, че не им е нужна, най-добре и Вие я вземете /за всеки случай/, но те си имат начин да проверят дали телефона е в първата си година от гаранцията.joe написа:Да, мисля на място. Ако разбират, а те сигурно разбират... веднага ще засекат дефект, ако има такъв. Трябва ли да нося някакви документи на телефона?Apple iPhone написа:
Наистина сте прав!
Що се отнася до телефона, използвал съм услугите им, за съжаление да, трябва да се остави /срока е 30 дни, но работят много по-бързо от този срок/, но има вероятност макар и малка, когато отидете лично да го занесете /ако имате такава възможност, разбира се/, ще може да се консултирате с техниците за евентуалния проблем и дали има смисъл да го оставяте.
Това е от мен! Весели празници и дано всичко да се оправи
Е аз не мога простo да отида и да им кажа "сменете го", нали трябва и те да го закарат в сервиз и да стои там 1-2 седмици, докато някой го погледне. По-добре в този ауторизиран сервиз, поне може да имат техници на място да метне 1 поглед за 1 минута.gogi71 написа:По добре го занеси в Теленор те да ти го сменят
ако въобще нещо му има на телефона !
На 7/7 Plus със сигурност НЕ пука, защото не хлътва физически, а само haptic feedback-а създава такова усещане.gogi71 написа:... А то незнам дали има iPhone,на който Home бутона да не пука !