Нуждая се от мнението Ви!
Публикувано на: 14 Юни 2011, 03:11
Здравейте колеги,
като за начало искам да Ви обесня за каво става дума. На 1.06.2011 влязох в магазин на Germanos и след кратко време излязох от магазина с чисто нов iPhone 4. Ок няма лошо взех си нов телефон на изплащане,но забелязах,че има изгорял пиксел и съутветно на 5-тия ден след покупката се върнах в същия магазин и го оставих на ремонт. Продавач-консултант-а ми обясни,че след като получат iPhone в сервиза си се обслужва преди всички други телефони независимо кога са приети в сервиза,че има 2 дена път (отиване и връщане) и максимум 2-3 дена (общо прави 5 дена ) работа по него в сервиза. След като го оставих и очаквам на 5-тия 6-тия ден вече телефона да си е при мен и да му се радвам...,но уви вече 8-ми ден нямам никаква информация за него. Ясно ми е,че максималния срок е 30 дни престой в сервиза,но защо плащам такса за абонаментен план,която не мога да използвам на сегашния ми телефон и телефон който всъщност аз НЕ ИЗПОЛЗВАМ и НЕ Е В МЕН. Дадох го за сервиз като си мислех,че всичко ще приключи бързо!Ако знаех,че ще се забават щях да използвам правата си по ЗЗП (Закон за Защита на Потребителя) и да върна телефона,след което пак щях да взема нов! Въпроса ми е дали след като телефона съм го използвал една 5 дена мога да им го върна и евентуално да взема друг или,ако не от тях то поне от магазин на GloBul? Надявам се да не съм Ви объркал в увода и въпроса си и да сте ме разбрали правилно. Благодаря Ви предварително за отговора.
История:
Закупуване: 1.06.2011
Даване за сервиз: 6.06.2011
Днешна дата: 14.06.2011
като за начало искам да Ви обесня за каво става дума. На 1.06.2011 влязох в магазин на Germanos и след кратко време излязох от магазина с чисто нов iPhone 4. Ок няма лошо взех си нов телефон на изплащане,но забелязах,че има изгорял пиксел и съутветно на 5-тия ден след покупката се върнах в същия магазин и го оставих на ремонт. Продавач-консултант-а ми обясни,че след като получат iPhone в сервиза си се обслужва преди всички други телефони независимо кога са приети в сервиза,че има 2 дена път (отиване и връщане) и максимум 2-3 дена (общо прави 5 дена ) работа по него в сервиза. След като го оставих и очаквам на 5-тия 6-тия ден вече телефона да си е при мен и да му се радвам...,но уви вече 8-ми ден нямам никаква информация за него. Ясно ми е,че максималния срок е 30 дни престой в сервиза,но защо плащам такса за абонаментен план,която не мога да използвам на сегашния ми телефон и телефон който всъщност аз НЕ ИЗПОЛЗВАМ и НЕ Е В МЕН. Дадох го за сервиз като си мислех,че всичко ще приключи бързо!Ако знаех,че ще се забават щях да използвам правата си по ЗЗП (Закон за Защита на Потребителя) и да върна телефона,след което пак щях да взема нов! Въпроса ми е дали след като телефона съм го използвал една 5 дена мога да им го върна и евентуално да взема друг или,ако не от тях то поне от магазин на GloBul? Надявам се да не съм Ви объркал в увода и въпроса си и да сте ме разбрали правилно. Благодаря Ви предварително за отговора.
История:
Закупуване: 1.06.2011
Даване за сервиз: 6.06.2011
Днешна дата: 14.06.2011